Servis i podrska
Možete da računate na nas!
U sve konkurentnijem tržištu, vrednost usluga podrške je porasla zajedno sa tehničkim parametrima opreme. U ELAS-u takođe pružamo kompletnu podršku za mašine koje prodajemo, uključujući tehničke savete, servis i rezervne delove.
Pored podrške opremi, imamo naših više od 20 godina iskustva da podelimo znanje sa našim partnerima o procesima i tehnologijama koje se razvijaju u industriji, bilo da se radi o savetovanju pri implementaciji projekata ili čak tehničkim seminarima.

Oprema servis i podrska
- Online podrška
- Podrška na licu mesta
- 24/7 hotline*
- Tokom radnih dana, u normalnom radnom vremenu, rešavanja problema unutar 6 sati*
- Početak rešavanja problema van normalnog radnog vremena unutar 12 sati*
- Redovan servis održavanja
- Procena stanja mašine
* *Za naše partnere
EMAIL: support@elas.hu
PHONE: +36 1 220 94 01
Rezervni delovi i podrška
- Tehnička podrška
- Tim za podršku rezervnih delova
- Upravljanje nabavkom rezervnih delova za podržanu opremu, kako u redovnim, tako i u hitnim slučajevima
- Brza isporuka delova i proizvoda iz našeg sopstvenog skladišta, čak i uz hitnu isporuku
EMAIL: support@elas.hu
PHONE: +36 1 220 94 01
Tehnološko savetovanje
- Analize postojećih procesa
- Istraživanje uzroka neispravne proizvodnje
- Savetovanje pre investicije
- Zajedničke konsultacije pre uvođenja nove tehnologije
- Podrška u primeni za opremu koju prodajemo
- Periodični seminari, tehnološki dani