Servis i podrska

Možete da računate na nas!

U sve konkurentnijem tržištu, vrednost usluga podrške je porasla zajedno sa tehničkim parametrima opreme. U ELAS-u takođe pružamo kompletnu podršku za mašine koje prodajemo, uključujući tehničke savete, servis i rezervne delove.

Pored podrške opremi, imamo naših više od 20 godina iskustva da podelimo znanje sa našim partnerima o procesima i tehnologijama koje se razvijaju u industriji, bilo da se radi o savetovanju pri implementaciji projekata ili čak tehničkim seminarima. 

Oprema servis i podrska

  • Online podrška 
  • Podrška na licu mesta 
  • 24/7 hotline* 
  • Tokom radnih dana, u normalnom radnom vremenu, rešavanja problema unutar 6 sati* 
  • Početak rešavanja problema van normalnog radnog vremena unutar 12 sati* 
  • Redovan servis održavanja 
  • Procena stanja mašine 

* *Za naše partnere 

EMAIL: support@elas.hu 

PHONE: +36 1 220 94 01

Rezervni delovi i podrška

  • Tehnička podrška 
  • Tim za podršku rezervnih delova 
  • Upravljanje nabavkom rezervnih delova za podržanu opremu, kako u redovnim, tako i u hitnim slučajevima 
  • Brza isporuka delova i proizvoda iz našeg sopstvenog skladišta, čak i uz hitnu isporuku

EMAIL: support@elas.hu 

PHONE: +36 1 220 94 01

Tehnološko savetovanje

  • Analize postojećih procesa 
  • Istraživanje uzroka neispravne proizvodnje 
  • Savetovanje pre investicije 
  • Zajedničke konsultacije pre uvođenja nove tehnologije 
  • Podrška u primeni za opremu koju prodajemo 
  • Periodični seminari, tehnološki dani 

Kontaktirajte naš tim za prodaju 

Slobodan Čonjagić
Branch Manager
+381 64 121 63 25 slobodan.conjagic@elas.rs
Danijel Ilić
Sales Manager
+381 66 821 86 80 danijel.ilic@elas.rs
Gábor Hámornik
General Manager
+36 30 487 8232 gabor.hamornik@elas.hu

Read in English