Сервис и подршка

[вц_цолумн wидтх=“1/1″]
У све вец́ој тржишној утакмици, поред техничких параметара опреме, повец́ана је и вредност услуга подршке. У ЕЛАС-у такође пружамо пуну подршку за машине које продајемо, као што су технички савети, сервис или набавка резервних делова. Поред подршке опреми, користец́и наше више од 20 година искуства, такође покушавамо да са нашим партнерима поделимо знања везана за процесе и технологије који напредују у индустрији, било да се ради о консалтингу имплементације пројеката или чак стручним семинарима.

 

 

НАШЕ УСЛУГЕ:

 

ПОДРШКА ЗА ОПРЕМУ:

  • 24/7 Хотлине
  • Интернет даљинска помоц́
  • Подршка на лицу места
  • Почетак решавања проблема у року од 6 сати током нормалног радног времена радним данима*
  • Ван уобичајеног радног времена, решавање проблема почиње у року од 12 сати*

 

АКО ВАМ ЈЕ ПОТРЕБНА СЕРВИСНА ПОДРШКА, КОНТАКТИРАЈТЕ НАС:

      

НАБАВКА РЕЗЕРВНИХ ДЕЛОВА:

Управљање набавком резервних делова за пратец́у опрему у нормалним и хитним случајевима.

Обезбеђење брзопродајних и других резервних делова и производа из сопственог складишта, чак и уз испоруку одмах.

КОНТАКТИРАЈТЕ НАС АКО СУ ВАМ ПОТРЕБНИ РЕЗЕРВНИ ДЕЛОВИ:

на емаил адресу елас@елас.рс .

ТЕХНОЛОШКО САВЕТОВАЊЕ

  • Анализе постојец́их процеса
  • Откривање узрока неисправне производње
  • Прединвестиционо упутство
  • Заједничке консултације пре увођења нове технологије
  • Техничка подршка апликације за опрему коју продајемо
  • Периодични семинари, технолошки дани