Servis i podrška

U sve većoj tržišnoj utakmici, pored tehničkih parametara opreme, povećana je i vrednost usluga podrške. U ELAS-u takođe pružamo punu podršku za mašine koje prodajemo, kao što su tehnički saveti, servis ili nabavka rezervnih delova. Pored podrške opremi, koristeći naše više od 20 godina iskustva, takođe pokušavamo da sa našim partnerima podelimo znanja vezana za procese i tehnologije koji napreduju u industriji, bilo da se radi o konsaltingu implementacije projekata ili čak stručnim seminarima.

 

 

NAŠE USLUGE:

 

PODRŠKA ZA OPREMU:

  • 24/7 Hotline
  • Internet daljinska pomoć
  • Podrška na licu mesta
  • Početak rešavanja problema u roku od 6 sati tokom normalnog radnog vremena radnim danima*
  • Van uobičajenog radnog vremena, rešavanje problema počinje u roku od 12 sati*

 

AKO VAM JE POTREBNA SERVISNA PODRŠKA, KONTAKTIRAJTE NAS:

      

NABAVKA REZERVNIH DELOVA:

Upravljanje nabavkom rezervnih delova za prateću opremu u normalnim i hitnim slučajevima.

Obezbeđenje brzoprodajnih i drugih rezervnih delova i proizvoda iz sopstvenog skladišta, čak i uz isporuku odmah.

KONTAKTIRAJTE NAS AKO SU VAM POTREBNI REZERVNI DELOVI:

na email adresu elas@elas.rs .

TEHNOLOŠKO SAVETOVANJE

  • Analize postojećih procesa
  • Otkrivanje uzroka neispravne proizvodnje
  • Predinvesticiono uputstvo
  • Zajedničke konsultacije pre uvođenja nove tehnologije
  • Tehnička podrška aplikacije za opremu koju prodajemo
  • Periodični seminari, tehnološki dani